Kia Yeni Logosu ile İmaj Tazeliyor

Daha önce bütçe dostu araçları ile ön plana çıkan Kore menşeili Kia firması, geniş çaplı yeniden markalaşma çalışmasının bir parçası olarak otomotiv teknolojilerinde lider olduklarını vurgulayan yeni bir logo tasarımı ortaya çıkardı. Markanın büyük ölçekli yenileme çalışması, şirketin 2020’de açıklanan ve 2025 yılına kadar 11 farklı tamamen elektrikli model üretmeyi içeren “Plan S” isimli yeniden yapılandırma stratejisinin bir parçası.

Kia Sloganı da Yenilendi

Eskinin oval logosunu bir kenara bırakan yeni logonun, Kia adına oldukça stilize edilmiş bir yorum olarak “simetri ve ritim” düşüncelerini çağrıştırması bekleniyor. Şirket, ayrıca eski “Şaşırtan Güç” sloganını daha az mütevazı bir slogan olan “İlham veren hareket” olarak değiştirdi. Kia’nın başkanı ve CEO’su Ho Sung Song, firmanın yeni logosunun şirketin değişim ve yenilik için bir simge olma taahhüdünü temsil ettiğini söyledi.

Yeni Kia Elektrikli Otomobil Piyasaya Sürülecek

Yeni logonun ortaya çıkmasının ardından 15 Ocak’ta Kia’nın yeni marka imajının, yeni ruhunun gelecekteki modellere nasıl uygulanacağını göstereceği somut bir gösterim gelecek. Marka, 2021’de E-GMP adlı yepyeni bir platformu kullanan şık bir coupe-SUV olacak amiral gemisi elektrikli otomobil piyasaya sürecek. Yaklaşık 480 km menzile sahip olacak olan araç, şirket içinde model Kia CV olarak biliniyor. 20 dakikanın altında tamamen şarj olabilen araç, 3 saniyeden daha kısa bir sürede 0’dan 100 km’ye çıkabiliyor.