Michelin, 17.kez JD Power ödülünü almaya hak kazandı.

Michelin’e 17. müşteri Memnuniyeti Ödülü

Michelin, bu yıl ile birlikte art arda 17 kez yıllık JD Power Original Equipment Lastik Memnuniyeti Çalışması’nda en yüksek müşteri memnuniyeti puanlarını kazandı. Sürücüler, çalışmada yer alan üç bölümden ikisinde Michelin’e en yüksek memnuniyet derecelerini kazandırdı. Michelin, “Lüks” ve “Kamyon / Hizmet” sektörlerinde en iyi derecelere sahip oldu.

Michelin Toplam 93 Ödüle Sahip

1989 yılında bu çalışma başladığından bu yana Michelin toplam 93 JD Power ödülü kazanarak; diğer tüm lastik üreticilerinden daha fazla ödül kazanmış oldu. Bu, şirketin “Lüks” kategorisinde üst üste 17. kez birinci oluşu. Firma, “Kamyon / Hizmet” kategorisinde ise “üst üste” beşinci kez ilk sırada yer alıyor. Michelin, “Binek Otomobil” segmentinde ise bu yıl ikinci sırada yer aldı.

Çalışma Michelin ve Diğer Firmalar için Önem Taşıyor

Memnuniyet, dört alanda inceleniyor: Lastik aşınması, sürüş, lastik görünümü ve lastiğin çekiş gücü / manevra kabiliyeti. Bu çalışma sayesinde sürücülerin lastiklerin güçlü ve zayıf yönleri ile ilgili izlenimleri ediniliyor. Bu sayede Michelin ve diğer firmalar için de önemli geri bildirim sağlanmış oluyor. JD Power; pazar araştırması, otomotiv tasarımı, performans iyileştirme, Web istihbaratı ve müşteri memnuniyeti gibi çeşitli sektörlerle ilişkili kilit iş sektörlerde faaliyet gösteren küresel bir pazarlama bilgi hizmetleri şirketi olma özelliği taşıyor.

JD Power: Orijinal Ekipman Lastiklerinde Memnuniyet Artıyor

JD Power’a göre, orijinal ekipman lastikleriyle toplam müşteri memnuniyeti 2020’de tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. Üreticilerin performans özellikleri ve müşteri deneyimi dengesini bulmasıyla birlikte son beş yılda memnuniyet puanlarını sürekli olarak artıyor. 2020 ABD Orijinal Ekipman Lastiği Müşteri Memnuniyeti Çalışması, 2018 ve 2019 üretimi araçlara sahip 26.000’den fazla katılımcının yanıtlarına dayanıyor.