Michelin 2021’de Üst Üste 4. Kez Hizmet Lideri Ödülünü Kazandı

Michelin, bu yıl onuncusu gerçekleştirilen ödül töreninde İspanyol Hizmet Liderleri 2021 ödülünü kazandı. Lastik devi, müşteri memnuniyetini odağına koyan stratejisi sayesinde bu ödülü üst üste 4. kez alıyor. Michelin, birinci sınıf bir markanın en iyi ürünleri sunmanın yanında satın alma ve ilgili hizmetlerle ilişkili süreçlerde müşteriyle en iyi ilişkiyi sağlaması gerektiğine inanıyor.

Michelin Müşteri Hizmetleri Departmanını Güncelledi

Michelin tüketici odaklı anlayışı doğrultusunda müşteri hizmetleri departmanlarını çok kanallı iletişim sağlayabilmek ve kullanıcılara mümkün olduğunca yakın destek sunabilmek için dönüştürdü. Michelin’in uzmanları, farklı kanallar (telefon, e-posta / form, web, sosyal ağlar veya sanal sohbet) aracılığıyla tüketicilere tavsiyelerde bulunuyor ve lastikleriyle ilgili tüm sorulara yanıt veriyor. Tavsiyeler, yetkili satıcıya gitmeden önce ve satın alma sırasında olduğu gibi lastiğin ömrü boyunca sunuluyor.

Michelin Müşterileri ile Kaliteli İletişim Kuruyor

Michelin Avrupa Müşteri Hizmetleri Direktörü Anthony Espie: “Çalışanlarımız müşterilerimize verilen yanıtlar ve hizmetlerde temel rol oynuyor. Bu ilişkinin kalitesinin markamız için güven oluşturmaya yardımcı olduğunu anlıyorlar ve bundan gurur duyuyorlar. Bu ödül, bizi onurlandırıyor ve bu yolda daha fazla motivasyonla devam etmemizi teşvik ediyor.”

Hizmet Lideri Seçilen Firmalar Ayrıntılı Şekilde Değerlendirildi

Michelin, 1 Aralık Salı günü düzenlenen “Hizmet Liderleri” ödül töreninde 20 kategoride ödül alan 20 şirketten biri oldu. Lastik devi, 2000 kişiyle gerçekleştirilen bir memnuniyet anketiyle birlikte şirketin ilgili uzak kanallarında 200’den fazla testten oluşan zorlu bir değerlendirmeden geçti. Bunun sonucunda müşteri hizmetleri kategorisinde ödül almaya hak kazandı.